vart på stan nu :D

hejhej , nu har jag kommit hem från stan :) jag och mamma va och kollade lite ;)  egentligen brukar jag köpa ganska mkt av mina kläder själv, för min månadspeng och så, (kläder som jag egentligen inte behöver, men vill ha, annars betalar mamma å pappa) men idag köpte mamma en jätte fin kofta och en långärmad typ stickad randig kofta/tröja och ett par nya svarta thigts, jag köpte ett linne själv, och ett puder igår, allt från H&M jag visar inte bilder, hehe, de gör jag inte3 nu för tiden, jag e trött på att folk köper exakt likadant när man är nöjd med ett fynd, jag låter egoistisk, jag vet, men jag tror att de flesta tkr det ändå :D aja, här kommer en liten bild, för att fylla ut inlägget, så de blir roligare att läsa :)
skit glad ju! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0