fredagskväll med astrid

OM DU INTE ORKAR LÄSA ALLT, LÄS BARA DET SVART-MARKERADE
Som rubriken säger !
igårkväll spenderade jag tiden med astrid, vi träffas ju inte så ofta så de var roligt. vi hade lite "hemma-spa" vi var hos mig och jag hade fixat ansiktsmask och massor med ansiktskrämer och rengörings grejor! jag fyllde mitt rum med massor av doftljus, som jag har samlat på innan, så de blev många, och så hade jag ett som mamma köpt i thailand, och det är en elefant och så droppar man i den smaken man vill ha, så hela huset doftade citronblomma sen :) vi köpte pizza godis å glass, fast vi åt nästan bara pizzan, vi kollade på idol och hade de bara chill ! så jag blev nöjd med fredagskvällen. idag så ska vi se om inte jag och bella ska ha lite picknick (haha vi är konstiga jag vet) så jag ringer bella om några timmar och kollar läget ;)
just nu sitter jag i soffan med datorn iknät, jag har just duschat och så, så nu känner jag mig riktigt fräsch ! och så har jag på mig lite ansiktsmask på kinderna, det blev över igår ;) det är sånn som man drar av och mina kinder blev jätte lena efter det och en jätte bra hudkräm, så jag tror jag har hittat rätt ansiktsmask nu som passar min hudtyp, haha :D jag har så knottriga kinder och efter allt blev de jätte mjuka och huden blev jämn :D haha nu blev det väldigt långt , får se om någon orkar läsa ! :S :)
.
PUUUSSS /SIGNE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0