smoothie

Foto: Pappa | en bild från när jag tävlade i går :) (uppvärmningen)
haha! jag sitter här och dricker min morgon smoothie! mums mums!
idag är det söndag, idag tänkte jag ha en ganska chill dag, ska kanske baka lite, plugga matte, hänga framför datorn :P och så, ikväll blir det dans :) från halv åtta till nio, vi har uppvisning på julskyltningen nästa helg, och det är rätt stressigt, för vi fick lära oss en ny dans förra veckan, och sen har vi bara idag på oss, sen ska vi kunna visa upp. Dansen på tisdagar (samma grupp) kan vi rätt bra, vi har denna tisdagen på oss att öva, men allt går nog bra, får man hoppas. :) oj kanske lite mycket onödig information där ja .... ;) Å just det, jag har två ansiktsmasker, jag ska nog ta och använda en av de :) nu blev det väldigt långt, men alla får ha det bra :) kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0