Nytt inlägg

oj oj oj , vart har uppdateringen tagit vägen ? oups!
Jag har så klart varit i skolan hela veckan , och spelat robot unicorn attack :D det bästa spelet ever på facebook :)  fats när men är beroende som jag är de klart att man blir sur när men får 45 000 och sen läggs det inte till på topp listan, lagg :( men jaja. ;) idag ska jagstäda mitt rum och rensa ur min garderob, allt ser för *piip* ut ! :O sen ikväll kommer de lite tjejjor till mig, så drar vi till TC discot! och möter upp lite annat folk :D men vi kanske höst senare, nu ska jag hitta på någon, hmm, kanske äta frukost ? ja ! ;)
här kommer de en liten bild också :) som maya har tagit <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0