Temadag imorgon! ;)



imorgon är det temadag i skolan. jag hoppas att det blir roligt och att man kommer i en bra grupp. för er som inte vet är temadag typ som en dag då man få gå till typ olika stationer och göra olika (oftast) roliga saker. såå de blir roligt. Idag har jag tränat, varit med thea, som köpte jeans, dansat på kulturskolan, och ja, de va typ de! och så var jag ju klart i skolan också ;) ! men de va väll allt! å just det vi hade redovisning för den konstnärliga rapporten, guud vad pinsamt, jag bella ocg thea hade gjort en photostory med bilder på oss och vi pratar i bakgrunden, det lät inte så jätte bra, men det blev ändå helt OK, jag är nöjd. haha! ;)



(bild som var med i den konstnärliga rapporten )


Kommentarer
Postat av: bella ;D

fulast i mitten ;/ <3

2010-05-14 @ 22:56:44
URL: http://isabellaaflaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0