sprungit


Foto: Signe | Kamera: Canon EOS 1000D 

Vårbild.

hejj. idag var det växjöloppet, och jag och cornelia tänkte självklart springa tränade som vi är ;) *Skämt* nä, men vi åkte ner å så, och sen fick vi veta att efteranmälning kostade dubbelt så mkt som att anmäla sig i förväg som kostade 125, helt plötsligt kostade det 250, ack ack! men vi ville så gärna springa så vi sprang ändå, gratis utan att va med i tävlingen, och där sparade signe 250 kronor! cornelia och jag sprang inte så där super snabbt, men vi har ju inte sprungit på så länge. vi sprang och pratade lite å så. Vi sprang runt sjön på 26 min. (4,5 km) haha. de va i alla fall ruuligt!. sen så har jag träffat på lite andra människor (när cornelia gått hem) selma och jag ägnade en bra stund tsm och hejjade på ringsbergslaget som sprang milen, selma och jag ska lugnt vara med nästa år, vi har redan "anmält oss,"  hehe. alla va jätte duktiga! så här va min dag ;) puss på er alla!

föresten, nån som kollade majbrasan igår? jag var i alla fall där, och katten vad de blåste ;) fick något i ögat, de försvann inte förens i morse :) :/ haha aja nu är de vååår!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0