Alice.


Vårkväll :)


Jag älskar ljuset som lyser på pälsen :)


Profilbild ;)


Inte så glad :) haahaa

Några bilder jag gillar på katten Alice.

Min fina katt Alice har lite svårt för att vara med på bild, antingen så rör hon på sig så bilden bilr suddig, eller så gosar hon med kameran. Ibland (rätt ofta faktiskt) så glänser hennes päls för att hon är så svart, det är sol-ljuset och blixten som orsakar det, och det blir inte så fint, eller så vill helt enkelt inte kameran sammarbeta, det är alltid något som stör när jag ska ta kort på henne ;) tihi, men hon är så söt endå, men här är i alla fall lite bilder :)

Föresten, om någon har något förslag på hur jag kan förbättra bloggen blir jag jätte glad om ni skriver eller säger det till mig, jag vill ju att min blogg ska vara så rolig och intressant som möjligt! :) Puss /Signe<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0