trevliga dagar ;)

nu har cornelia just lämnat mitt hus! =)
det var en jätte trevlig midsommarafton vi hade det super kul! sen orkade jag inte cykla hem så jag fick sova över hos cornelia =D vi hade det jätte kul, sen på dagen spelade vi lite volleyboll och kubb med några andra :) det var så kul så, fast bara när jag och cornelia vann, inte när hennes lillebror utklassade oss! ;) sen så åkte hon med hem till mig, vi gick till affären och köpte lite godis och tittade på lite gammla filmer som vi gjorde för typ 2 år sedan, så underhållande haha, vi va fula! sen så pratade vi lite och så, hade det mysigt bara :) och idag cyklade vi till växjösjön och schtekte i solen, å de va gött :) vi badade lite också, det va rätt skönt faktiskt. Sen så köpte vi glass, tre kulor var, och jag tog chokladsås, haha jag lever på glass under sommaren, aja riktigt gott i alla fall ;) sen cyklade vi hem och åt lite, sen gick vi en bit och "lekte" eller vad man ska kalla det, på en lekplats haha, gungade och åkte linbana i alla fall. sen gick vi hem och hoppade lite på min studsmatta! så nu vet ni vad jag har gjort de senaste dagarna medans jag inte har bloggat, jag har haft det jätte bra, hoppas alla har haft det. men nu ska jag nog gå och leta efter min sladd så jag kan ladda in lite bilder i datorn, tyvärr har inte jag och cornelia fotat något, vi kännde inte så mkt för det. men bruna, det blev vi ;) oj, nu blev detta långt. puss / Signe 

Kommentarer
Postat av: petra :D !

hejj ♥

Anmäl dig till min fototävling på bloggen jusst nu ,

Temat är Poträtt.

För mer info gå in på bloggen ---> http://ppetrass.blogg.se

2010-06-27 @ 21:54:16
URL: http://ppetrass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0