lyckad dag!

hejsan på er, jag är super glad för jag kunde fota med bella och thea idag, och jag har badat och solat lite. vi har cyklat rätt så mkt idag till olika platser att fota på så nu när jag kom hem upptäckte jag att jag hade fått solbränna på axlarna så man ser ett stort sträck från mitt linne, smart signe, smart! riktigt fult faktidkt, men snart försvinner det och det röd/bruna blir brunt ;) Thea skulle till sin sommarstuga på landat, så bella och jag badade själva men vi hade det riktigt kul hela dagen, så skönt att komma ut och mötas av perfekt väder. haha =) nu så ska jag snart äta sallad och haloum riktigt gott ;D men nu måsta jag gå, vi hörs kanske imorgon, och ni ska klart få se bilderna, det finns redan några på Bellas blogg :) kolla gärna =) puss signe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0