Jag gick vidare i tävlingen | En dag med maya

Nu är det så att jag har gått vidare i bellas fototävling, ni vet den med temat porträtt ;) jag har aldrig vunnit en tävling, men jag skulle bli suuper glad om ni röstade på mitt bidrag, det är nummer 10, hoppas att ni röstar, ;) puss!

idag har jag varit med maya, vi har gjort lite allt möjligt, vi cyklade och handlade lite och hade lite hemma spa med ansiktsmask å så :) men nu ska jag gå, puss :)

och så en bild också som inte har med texten att göra alls, men det är mkt roligare med bilder :)


Foto: Maya | Modell: Signe

den här bilden tog maya när vi nyss hade fått våra systemkameror. så de var nog typ december eller januari typ, ganska gammal :) kanske kul att titta på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0