ITS fotar | varit med thea


Foto: Signe | Modell: Isabella


Foto: Thea | Modell: Signe



Foto: Signe | Modell: Thea

detta va några av bilderna bella och och thea tog med min kamera när vi fotade, bella och thea har alla bilder på mig, jag hade bara tre bilder på mig i min kamera och jag vet att jag ser helt dum ut!!!! :)
men de på bella och thea som jag har är jätte fina! :)

idag har jag hängt med thea lite, först så var vi ute och spelade kubb, de är kul tkr jag ;) sen så ringde vi lena och hon va på evedal, så hon kom å hämtade oss så vi följde med och solade å badade, det var mkt trevligt. sen köpte vi lite glass och så.... :) det var väl ungefär de vi gjorde ;) kram på er /Signe

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du skicka den översta bilden påå mig till mig (L) ;) ?

2010-06-30 @ 10:28:56
URL: http://isabellaaflaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0