någon frågegrejj som jag hittade på bdb

 

Utseende:
Hårfärg: Blondin!
Ögonfärg: Blå
Längd: 165 typ
Skostorlek:  37-38
Ålder: 13




Ja/Nej:
Är du allergisk mot något? nej de tror jag inte
Tror du på Gud? vilken fråga
Har du en Bästis? jag har måånga <3
Är du vegitarian? nepp
Är du olydig? hmm, de vet jag inte, kanske lite XD
har du vart med om ett stort gräl? stort? nja, men gräl, de har väl alla?

Antingen eller:
[ ]mjölk/saft[x]
[ ]ibumetin/ alvedon[ ] (vad är ibumetin? :S )
[x]katt/hund[ ]
[]Cykla/gå[x]
[ ]öl/vin [] jag har inte riktigt koll på det ;)
[x]kanin/hare[ ]



kul test? ;) haha jag gjorde det för att jag har tråkigt, det kommer kanske fler sånna här, bara för att jag tkr att det är roligt ! :D hahah


Kommentarer
Postat av: petra :D!

hejj du är finalist på min blogg jusst nu gå in på den för att få veta mer :)

2010-07-07 @ 18:35:30
URL: http://ppetrass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0