imorgon ska jag campa!

imorgon ska jag campa, det finns både plus och mins med det.
jag ska campa med Thea (inte Thea i min klass utan en annan "barndomsvän" ) vi campade förra året och hade det jätte roligt.
jag kommer vara på ett väldigt varmt ställe, simrishamn tror jag, det kommer att vara jätta bra väder där.
jag älskar att campa, det är otroligt mysigt!
nu till det dåliga.
jag kan inte blogga :(
och jag kan inte träffas nu denna veckan, men jag har ju thea! =)
men nu ska jag packa klart, jag tror bara vi ska campa tre nätter, men för tre nätter och fyra dagar går det åt mycket kläder. om man heter signe.
vi kanske hörs senare, och om jag får tid på campingen och det finns internet ska jag göra ett supersnabbt inlägg och säga hejj! puss på er alla! /Signe
en bild från förra campingen, i tältet, jag tog bilden med min mobil-kamera så det är ju inte lite dålig kvalité ;)
erkänn failad bild haha ! men lite kul att se gamla bilder tkr jag i alla fall :)
det kallas att bjuda på sig själv ;)

Kommentarer
Postat av: Thea

jippi du la inte in bilderna du tog på mig i år :)

2010-07-17 @ 18:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0