I'm home

Signe
jag vet att detta var meningslösa bilder skulle bara visa hur ful den va först och hur mkt jag överredigerade den! haha.
jag är hemma från karlskrona nu , det känns lite sorgligt att lämna alla söta konståkningsvänner , vi har haft det riktigt roligt tsm :) haha ;) när jag kom hem så hittade jag två plagg från aima som mamma hade köpt, jag blev genast kär i den vita klänningen :* och de blåa linnet var jätte fint :) men nu så måste jag få träffa mina kära vänner någon som kan vara på måndag tisdag onsdag ?  och nu så ber jag snällt till solen och hoppas på fint väder, för jag vill sola lite nu efter en vecka på isen ;) föresten kristin hade med sig sin systemkamera, jag hoppas att jag får lite bilder från lägret av henne, men de får jag inte än för hon är iväg nu ^^ hoppas att alla har det bäst, räkna fortfarande inte med att jag ska blogga mycket för, nej. det är sommar.puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0