hejsan ! :)

Foto: Signe | Modell: Thea
fotade thea lite på campingen jue! :)
Foto: Thea | Modell: Signe
thea tog två bilder på mig, denna är en av de, kan ju inte riktigt säga att jag är jätte fin, haha jag hade just tagit ut min bulle som jag hade i håret, därför ser det lite annorlunda ut :)
Foto: Signe | Modell: Thea
Foto: Thea | Modell: Signe
ja och det va då den andra bilden på mig ! :) sen har jag fler på thea men de sparar jag på!
jag vaknade tidigt idag halv sju, duktigt signe! klart kunde jag inte somna om så nu sitter jag här och gör allt möjligt på datan. nästa vecka drar jag till karlskrona på konståkningsläger ! :D  men nu orkar jag faktiskt inte skriva på mkt mer!

Kommentarer
Postat av: Thea

Jag ser ju hel creepy ut på den andra bilden.....

2010-07-22 @ 16:28:32
Postat av: signe

jag tycker är den är cool vettu! ;)

2010-07-22 @ 19:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0