dålig uppdatering.

nu blev jag lite sur för jag hade skrivit ett långt inlägg som försvann :( men aja, jag ville bara berätta att jag inte kommer att blogga så mkt nu på sommarlovet. nu sitter jag här med maya, vi har kommit hem från våran campingresa i åsa utanför göteborg. och klart va vi på liseberg och hade det roligt! :D
jag kom trea i isabellas fototävling, det va kul! :) så tack till alla som röstat på mig! fortsätt att rösta på mig i isanss (BIDRAG 8) och ppetrass (BIDRAG 1) fototävlingar <3
JÄTTE FIN BILD PÅ MIG OCH MAYA HAHA! nja.
kram på er /Signe

Kommentarer
Postat av: Isabella

vaaa :o . är de maya , de är ju intre alls likt henne :o ! <3

2010-07-20 @ 23:51:28
URL: http://isabellaaflaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0