lätt design

hejj, jag har nyligen blivit tipsad, av en av mina kompisar attt besöka designadinblogg.se när jag frågade om hjälp med mig design, jag gick in på sidan och kollade på ett videoinlägg, rätt bra faktiskt, jag har nu börjat fatta det här med kodmallar och sånt, jag började med att göra en super enkel design till att börja med, ifall jag skulle klanta till det och göra fel.... ;D Tack Ellen för tipset om hemsidan, det hjälpte mig faktiskt :D
Nu ska jag och pappa snart åka skidor :S vilket jag inte är så jätte bra på, men jag är ändå inte dålig....
Okejj, detta blev ett rätt långt inlägg.....om man jämför med de andra jag har gjort.....

Här kommer en bild oxå :D (inte så fin, men annars blir inlägget så tråkigt)




Kommentarer
Postat av: Maya

aa jag använde mig ochså av designadinblogg+hjälp av Ellen <3 den sidan är jättebra :)

2010-01-10 @ 13:57:26
Postat av: Ellen

haha, de va så lite så :) <3

Visst är sidan bra ?:)

2010-01-10 @ 20:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0