Hejj igen.

Jag kom nyss på det att jag har inte berättat någonting om varför jag har denna blogg ;)

Jag skapade denna blogg, för att jag har ett brinnande intresse för fotografering just nu, eller jag har haft det i några år men just nu är intresset som störst, när jag har en egen systemkamra. Jag fick systemkamran i julklapp julen 2009, inte länge sedan alls. Den här bloggen är då för er, mina vänner! så att ni kan få ta del av bilderna jag tar och komentera van ni tycker :D

[okej, jag kan erkänna att jag skrev det här också lite för att jag har brist på saker jag kan skriva annars]

och så lägger jag in en bild på köpet :D



[Vissna löv]

Kommentarer
Postat av: Maya

Hej jag har gjort ny HEADER så gå in på min blogg så får du se den :)

2010-01-08 @ 18:42:14
Postat av: Maya

Jag gillar den bilden! <3

2010-01-09 @ 14:33:08
URL: http://justliikemaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0