Fint väder.

Hejj hejj, nu har jag kommit ur pyamasen (stavning) och gjort mig i ording. Som det ser ut nu så värkar det bli fint väder idag, fint väder=dra ut och fota.......
Jag känner att mina inlägg inte blir så långa, men det kanske är för att jag lägger in många korta, det viktigaste med den här bloggen-för mig-är inte att skriva superlånga inlägg, utan att lägga in många bilder...
Så..... jag har inte laddat in några bilder i datan på några dagar, jag har faktiskt inte fotat på tre dagar, så snart är det väll dags att komma med något nytt................ja, jag tror att jag ska ta lite bilder i kväll vi har nämligen belysning ute som är fin att ta kort på [oskärpa], men då säger vi så ;)




                               

Detta är då linsskyddet till min systemkamera (det kan man ju lista ut själv) inte så kul bild, men jag är käääär.......i min älskade Canon EOS 1000D, okejj nog tjatat om det :D

Hejjdå, hörs i ett annat inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0