Frågestund :)

Frågestund


Vad är det bästa du vet?

Det var svårt, jag älskar att vara utomlands, bli brun, bada och äta glass, men det finns mycket mer.


Har du färgat eller slingat ditt hår någon gång?

Nej jag har aldrig färgat eller slingat mig, jag har alltid varit blond;)

 

Varför började du blogga?

Jag fick ju min systemkamera i julklapp, och jag tänkte att jag ville dela med mig av mina foton som jag tar, på bloggen :D

 

Vilken är din favorit blogg?

Jag läser faktiskt rätt många just nu, men Fokis blogg är nog en av de högsta på min topplista.


Vilken är din favorit färg?

Det har varierat väldigt mycket, men just nu gillar jag ljusrosa.

 

Vilket är ditt favoritklädesplagg?

Oj! Jag har många favoriter men om jag måste välja ett… min tighta svarta tröja från JC stor urringning där bak, den går nedanför rumpan typ, och den har halv långa armar. Det plagget kan man ha stor användning för ;D

 

Det blev en liten frågestund den här gången :)

Kram /Signe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0