Min älskade 13 åring!

FINASTE THEA!
JAG OCH THEA NÄR VI VAR SMÅ (jag vet jag var ful)
vi<3
Ett litet collage som jag gjorde för länge sedan.
systrarna<3
Webcam!
Idag är det inte vilken dag som helst!
det är den 22 december och världens finaste och bästa vän THEA fyller 13 år idag!
Vi har varit bästisar sedan typ första dagen i skolan i sexårs, vi har nog aldrig bråkat, ALDRIG! Vi har gjort allt tillsammans, vi har så många minnen så att man nästan inte minns alla, fast jag minns klar mer än dig haha, (jag minns alltid massor med tråkiga detaljer) jag vill värkligen att du förstår att du är världens roligast, snällaste omtänksammaste kompis som jag inte vill förlora, vi har så himla mycket gemenskap och jag vill alltid att vi ska vara vänner <3 <3 <3 <3 jag älskar dig jätte mkt thea syster! du har en väldigt stor plats i mitt hjärta och jag tänker på dig idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0