träffa thea idag :)

hejsan , snart kommer thea till mig :D vi har inte träffats på länge så det ska bli roligt. vem vet, vi kanske går ut och fotar lite med kameran i så fall kommer det bilder senare ;) just nu så håller jag på att lära mig lite om blogg.se det är faktiskt lite krångligt med alla stilmallar och kod-mallar och sånt hihi :) men jag har faktiskt lärt mig lite mer ändå :) men nu säger jag hejdå för snart kommer min älsklings-thea! ha det gott hörs kanske senare, och just det idag kanske jag och thea experimenterar lite med våran blogg så att den blir finare :D pussOkram /Signe

Kommentarer
Postat av: idaa :)

Lägger till dej nu på bloglovin ;D

2010-08-03 @ 11:40:19
URL: http://idaanilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0