Sveriges huvudstad

som ni ser på rubriken !
jag har tillbringat helgen med min kusin och våra familjer i stockholm :) vi bodde på ett hotell vid stureplan och efter mindre än en och en halv timma i stockholm, har vi checkat in på hotellet gått till sturegallerian och jag har shoppat två plagg :) rea fynd , jag köpte en super söt kjol med spets och "bling" detaljer det stod att den kostade 129 kr och ett annat plagg kostade 100 så jag räknade med att betala 229 kr, i kassan så slog de in att kjolen kostade 58, jag bara "WHAT?" men sa ingenting, det slutade med glädje, ca: 100 kronor till godo, och för det köpte jag nästa dag en tubkjol och en byxdress , också det på rea ! :) på lördagskvällen var vi på gröna lund, jag och min kära kusin moa, åkte klart allt kul, insane - rolig, men lite konstig, extreme- riktigt najjs , jag skrattade hela tiden tills jag plötsligt fick  något som liknade en i-phone i huvudet när vi bar upponer, höll koll på vart den landade, när vi hade åkt klart sprang jag dit , det var min kusins järn-plånbok, hehe med inehåll, tur att jag fiuck den i huvudet, hon såg ju inte att hon tappade den :) Tilt-frittfall - kul, fast för första gången jag åker en karusell så ångrade jag mig när jag hängde framåtlutat väldigt många meter upp i luften och så en liten frick dansa nere på scenen vid sommarkrysset, jag sa bara till moa, vad har jag gjort, hon sa dessamma, sen åkt vi ner i turbo fart, och jag i panik, fast det var asnajs hihi :) , kvasten- det va riktigt chill, super sönt säte och inte läskig bara härlig. jag hade låvat thea att åka den åt henne ;) vilda musen- kul, men lite för svängig, mest skumpig och inte läskig (som jag ill att den ska vara ;)) sen så åkte vi massor med andra karuseller, lustiga huset- det var faktiskt bland det roligast , jag skrattade hela tiden fast jag kännde mig lite klumpig hehe aja. spökhuset- jag blev rädd en gång, annars var det rätt så mysigt att gå i mörkret med kusinen, haha vi skrattade bara åt de som försökte skrämma oss ;) . men om man är rädd av sig är det nog roligare där :)
någon dag kommer det kanske bilder från stockholms resan, idag på förmiddagen var vi på nordiskamuséet på en utställning om mode genom tiderna, de var faktiskt jätte roligt, och en utställning om trend :) sen på vägen hem idag så hälsade vi på min gammelmoster göta :) de va kul , jag är jätte nöjd med helgen och hoppas att alla mina kära vänner har det bra, imorgon ska jag tillbringa dagen med min älskade vän maya, och vad vi hittar på vet jag inte, det får vi se imorgon, men ha det bra kram /Signe
här kommer en bild när jag ändå håller på att skriva så långt, då blir det kuligare :)
Foto: Pappa ;) | Modell: Signe | Kamera: Canon EOS 1000D
föresten nu har vi en Canon EOS 500D i familjen som tillhör min pappa (kul för mig att prova på ) och ett större och bättre zoomobjektiv :) hihi najjs
och så alla vet, jag kommer inte lägga upp bilder på det jag har shoppat, jag har kommit på att om man vill ha en egen stil är det inte så smart att lägga ut plaggen på internat :) hihi
det blev vääääldigt långt nu, så du som läst allt: GRATTIS ! men jag tog igen för hela helgen kraaam alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0