min dator har lite problem just nu , därför bloggar jag från en annan dator, som inte har så mkt bilder.


gammal bild :)

jag bloggarinte så mkt nu, för det är så mkt med skolan å så ....
igår så va jag och mamma på spa :) de va jätte kul :) vi beställde två behandlingar var, en va massage och en va ansiktskur eller något man vi typ ansigtsmassage och mask och peeling :) vi hade det jätte mysigt. vi va på ett gympapass och ett vattenpass, vattenpassen var väldigt roligt men svårt, alla fick varsin typ gummicykel och fich cykla runt, sden skulle man stå på den å massa sånnt :) vi badade bubbelpool ute och inne och badade ångbastu och simmade i en pool (jätte varm och skön). sen så fick man lite lunch och så också :) och gratis prover, de va typ badsalt :) sen på kvällen så såg, jag mamma och pappa på bröllopsfotografen, den va faktiskt bra :) men nu ska jag avsluta detta inlägget med att säga hejdå :)

Kommentarer
Postat av: A L M A S F O T O ♥

Jättefin bild! :)

2010-08-29 @ 17:39:54
URL: http://almasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0