hej ! :)

hej hej, jag vaknade just :) jag har inte bloggat så mkt nu på sista tiden, jag har inte riktigt orkat. skolan börjar ju imorgon .... vad ska man säga ? det blir kul att träffa alla kompisar som man har saknat, men själva arbetet och de.... nää inte så kul.
jag hängde lite med thea igår, och jag hade en jätte bra fotoidé som inte blev jätte dålig ;) bilder kommer senare idag.
igårkväll var jag, mamma och pappa på kräftskiva hos astrid , och där va de lite folk ;) men jag och astrid och thea (en annan thea)mva mest på astrids rum ;) vi gick hem ungefär vid klockan halv ett . alltid kul att träffa lite människor ;) haha.
någon ny bild kommer kanske upp sen :)
.
en bild från när jag fotade thea, !
Foto: Signe | Modell: Thea
.
puss och hej leverpastejjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0