GIMP2

gimp 2 finns numera i min dator. :D happyface. jag vaknade på morgonen vid halv tio, pappa bara: signe nu får du komma hit, så blir du glad, så han hade installerat gimp, jag tror att det är gimp 2 haha noll-koll! men i alla fall, jag har suttit en stund på morgonen och expridimenterat (sjuk stavning) lite och här är de första resultatet som jag blev nöjd med, eller det blev i all fall OK ni vet, jag är ju nybörjare :D men i alla fall, jag är jätte glad att ha ett bra redigeringsprogram :) puss /Signe


Foto: Thea | Modell, och redigering: Signe

jag ändrade faktiskt bara ögonen lite mycket överdrivet blåa, haha,lite fult,  men det dumma när thea och jag fotade va att vi målade ögonlocken, men inte fransarna, så de ser lite dumt ut på den här bilden, aja ni kanske får se någon mer bild senare. kram på er

Kommentarer
Postat av: M A Y A, Mayasfoto.blogg.se

Haha visst är de bra ! Nu kan vi sitta och redigera tillsammans ! :D

2010-08-09 @ 11:09:13
URL: http://mayasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0