bella 13 (L)

då börjar vi med att säga grattis till älskade isabella som idag den 10 augusti fyller 13 år ! bella och jag har kännt varandra sen dagis , och hon är absolut en av mina närmsta vänner, plus det tokigaste i gänget :) haha . tyvärr får det bli kort för jag har lite bråttom. men alla måste säga grattis till bella och jag hoppas att du har haft en uuundebar dag, med fina presenter XD  älskar dig <33333333
.
.
.
.
sötaste människan på jorden <3 (alla bilderna är tagna från bellas blogg: isabellaaflaki.blogg.se)
och måste bara tillägga att jag har det så j*vla bra på mitt konståkningsläger, fina vänner är det ! riktigt undebara (och slemmiga) i alla fall vissa :D haha puss /Signe

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååå taaaaack (L) :) <333333333333333333333 älskar dig signe <3 :D

2010-08-10 @ 19:59:18
URL: http://[email protected]
Postat av: LISA MARKLUND

Hallå där! Tänkte bara meddela dig att endastlisa-bloggen har startats upp igen efter några månaders pause! Just nu pågår en frågestund, så kika gärna in!



pusspuss :)

2010-08-13 @ 20:42:21
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0