200 inlägg, inte dåligt signe, inte dåligt

detta är då inlägg nummer 200, jag hoppas på att inte lägga ner min blogg, men innan jag tar bort den (i framtiden då) ska jag ha lagt ut 1000 inlägg. så nu va de bestämt. ett annat mål är att få många besökare (jag har pinsamt få besökare just nu, mellan typ 5 och 20 om dagen, det varierar lite hur aktiv jag är, på sissta tiden har jag inte varit aktiv alls, typ högst 16 besökare på en dag men ofta typ 10 eller så) jag vet att det finns så många fotobloggar just nu, men jag vill göra något annorlunda , när jag började önska mig en systemkamera va det inte så vanligt att fota för de i min ålder, jag fick min i december, och runt mars-april började det här med att blogga (jag började nog i januari) jätte många som jag känner och många som jag känner till, bekanta å så har en fotoblogg eller en blogg med mycket bilder. jag vill ta speciella foton, men så som jag tänker är att först tittar man på olika fotostilar som andra har, och ta inspiration av det man gillar , alltså ska man inte göra exakt likadant, sen kan man påbörja lite olika projekt och skapa egna idéer tills man hittar det man gillar . så tänker jag, men alla tänker olika. detta blev långt och mkt . men jag ville bara berätta vad jag vill med min blogg . det är jätte kul när folk lägger till en på bloglovin också, jag har 7 läsare, det är väldigt lite, men jag tänker att det är ändå 7 stycken som prenumererar, och ännu fler läser. så jag är nöjd, jag gillar att blogga, men skriv gärna någon gång om det är något som jag ska skriva mer om eller om jag ska lägga upp mer bilder eller vara aktiv, de är bara kul :) puss /Signe

Kommentarer
Postat av: A L M A S F O T O ♥

sv; Tyvärrlägger jag inte till folk på bloglovin'. Men om du gillar min blogg får du gärna lägga till mig ändå :)

2010-08-30 @ 16:36:49
URL: http://almasfoto.blogg.se/
Postat av: Isabella

jaa, du jag har saknat dig hela dagen :o , de blir tomt utan dig ;( MEn kan du fota på torsdag ? :) , ska bli roligt att träffa dig imon har inte träffat dig på flera år känns de som :o ! <3333333333 :D

2010-08-30 @ 18:34:24
URL: http://isabellaaflaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0