Jag och Cornelia


Foto: Självutlösare | Modeller: Cornelia & Signe


Foto: Signe | Model: Cornelia


Foto: Det syns väl? | Model: Signe & Cornelia


Foto: Signe | Model: Cornelia


Foto: Cornelia | Model: En aningen osäriös Signe


Foto: Signe | Model: Cornelia


Foto: Cornelia | Model: Signe


Foto: Cornelia | "Model": Signe (haha)


Foto: Signe | "Model": Cornelia (haha)


Haha! lite bilder på min och bästa cornelia! vi hade super kul! förlåt för att jag aldrig uppdaterar jag har liksom fullt upp med mina andra bloggar, fotofint.blogg.se som jag har med bella och goodatphoto.blogg.se som jag har med thea! nu blev det ganska många bilder som förlåt för att jag uppdaterar kasst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0