Söndag (L) :)

igår var det mkt roligt! på eftermiddagen träffade jag kristin nellie och emma, cornelia kunde inte, och vi hade det mysigt. vi gick ut och åt på spice n rice och köpte godis på gvg, men jag var tvungen att gå ganska tidigt för jag skulle träffa astrid och hennes familj tsm med min familj, där åt vi en gång till :P och sen blev det cheese cake till efterrätt, astrid och jag somnade :O haha vi var små latisar! så vi han inte äta något godis. sen tog jag mamma och pappa taxin hem och jag gick och la mig igen! :) så igår var det riktigt trevligt! jag och mamma var ju på stan ocksåoch handlade för fullt! Nu har mamma just hängt upp mina gadiner, riktigt söta tycker jag, vita med ett jätte fint blommönster på i rosa! nu ska bara hyllorna upp och det ska fixas en plats tilkl mina priser, sen är mitt rum helt klart. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra! duscha, va ute i det fina vädret, fota lite ocg bara slappa. imorgon är det ju skola igen. fast jag gillar måndagar, vi har typ b ara matte, mentorsträff och lite så, en timmas rast och vi slutar kvart över tvåååå.... tisdag däremot brrrr.. kort rast, mkt lektion, vi slutar vi tio över tre! :S så nu vet ni ;) asså jag längtar enormt mkt till sommaren. det ska bli så härligt. haha men i alla fall, nu ska jag gå det blev väldigt långt nu :) och förlåt för ett bildlöst inlägg! puss och kram! / Signe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0