härlig dag!


Foto: Signe | "model": Signe

En inte så jätte fin bild, men jag gillar ljuset och ögonen!

det har varit en härlig dag idag! jätte fint väder, jag låg ute och "solade" i alla fall mitt hår, för jag vill att det ska bli lite blekare, om jag har toffs hela sommaren kanske underhåret blir ljust! det har barit en lå¨ng och mörk vinter i år! sen sa mamma att jag var röd om kinderna, och det kanske inte är så fint, haha aja! jag va lite med malin nyss, vi fotade en liten stund, dock inte så seriöst!

Kommentarer
Postat av: Maya

Den bilden var jättesöt och fin!! <3 Har ochså blivit röd om kinderna PS det sa min mamma oxå ! haha ! :D

Vi kanske kan hitta på nått imon??! :D

2010-04-25 @ 20:50:02
URL: http://mayasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0