grattis till världens goaste unge!!!! (L) ;)







Gratttttttttttttttttttttttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssssssss min älskade burny, eller jag kanske ska skriva Cornelia så folk förstår!!!! idag den 26 april fyller min älsklingscornelia 14, shit hon är fjotizz nu, nä men fjorton år! å, vi har så sjukt roligt tillsammans, och jag kan knappt beskriva dig som kompis med ord! du är underbart rolig och världens flummigaste kompis, fast du kan vara säriös även om det kan vara svårt att tro det, haha! folk tar oss osäriöst! du är en av mina bästa kompisar och kommer alltid att vara det! vi fann varanndra närdu började på ringsberg, i trena, jag gick i tvåan, båda åkte konståkning som är en väldigt krävande sport men mkt träning. om jag inte skulle ha dig där på träningen skulle det vara sjukt tråkigt, tänk vad skönt att ha sin bästis där man är hela tiden, i skolan och på fritiden. om jag är borta från konståkningen frågar alla dig vart jag är och detsamma med mig, alla tar oss som en, det kan vara lite jobbigt, men jag gillar att vara en del av dig, du är en del av mig och har en stoor plats i mitt hjärta, större än vad du kan tänka dig! hoppas att du har haft/har världens bästa födelsedag, puss älsklingh!!!!! /Signe, och alla säger grattis nu., till världens bästa cornelia!

Kommentarer
Postat av: Cornelia/Burny

taaaack världensbäästa signe/cigg haha

älskar dig otroligt mkt och kan inte klara mig utan diiig!!! :D pusspusspuss på dig<33

2010-05-01 @ 13:56:35
URL: http://ttypcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0